Derfor gør et MatematikBoost en forskel


Derfor gør et MatematikBoost en forskel

Igen og igen ser jeg børn og unge vokse af et MatematikBoost. Og nu skal du høre hvorfor, jeg tror, det er sådan!

  • Jeg tager udgangspunkt i lige præcis der, hvor barnet er – både fagligt og mentalt.
  • Der er ingen klassekammerater at forholde sig til.
  • Min tilgang er tålmodighed, anerkendelse og ros.
  • Undervisningen er intensiv og koncentreret med barnet i fokus.
  • Følelsen af at være god nok bliver integreret og accepteret.
  • Jeg forklarer matematikken i billeder og historier.
  • Hos mig er undervisningen fyldt med spørgsmål, der er tid til at finde svar på.
  • Der er god tid til få færdighederne helt på plads. Sådan for alvor.
  • Hvis et barn er kørt fast eller har givet op, så hjælper jeg med at få troen og glæden tilbage. Det er ALDRIG for sent.

Ofte oplever jeg at interessen for matematik vokser samt at motivationen til at lære mere øges. Det er fantastisk at opleve.

En pige i 8. klasse fortæller

Marie er en pige i 8. klasse, som har haft MatematikBoost. Hun fortæller: “Den største forskel har været, at jeg kan deltage meget mere i matematiktimerne i skolen nu. Jeg føler mig mere sikker i mine beregninger.” Endvidere siger hun: “Trine er en god underviser, en dygtig lærer og så er hun virkelig rar.”

Husk: Du kan altid booke en gratis og uforpligtende samtale hjemme hos dig. Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Kh Trine M. Lønfeldt
Underviser · Coach · Mentor