Priser

Nedenstående priser er med udgangspunkt i, at vi møder hinanden hos dig, mig eller online
Vi kombinerer et forløb, der passer 100 % til dig. Har du spørgsmål, kan du sende din besked her


Alle forløb og enkelttimer betales ved opstart. Faktura sendes pr. mail. Afbud skal altid ske pr. sms dagen før aftalt tid.
Afbud senere end kl. 7.00 på dagen, vil blive afregnet fuld pris. Forløb/klippekort skal bruges inden et halvt år.

Bøger.jpg

1:1 Matematik

- MatematikBoost hjælper med et fagligt og mentalt løft…

- Individuelle forløb tilpasset 100% til dig og dine behov…

Pr. gang: 850,- kr. eller
10 klip: 6.000,- kr.


Fraktaler.jpg

1:1 mindfulness

- med åndedrætsøvelser, der træner din indre ro...

- er effektiv til dig der overtænker… læs mere om mindfulness her

Pr. gang: 850,- kr.
4 klip: 3.000,- kr.

Pyramider.jpg

matematikcoaching

- hvis du er nervøs ved fremlæggelser, test og matematikprøver...

- med fokus på selvværd i matematik... læs evt. mere nederst på denne side her

Pr. gang: 850,- kr.
4 klip: 3.000,- kr.

1622.jpg

Forældre-sparring

- coaching og/eller rådgivning til hvordan du bedst hjælper dit barn…

- SPAR 100 kr. når dit barn er i matematikforløb…læs evt. mere her

Pr. gang: 850,- kr.

Jeg kunne rigtigt godt lide din ro og din positive udstråling.
— Martin Søgaard, matematiklærer på Den Frie Lærerskole

Når fundamentet er solidt, kan vi bygge vægge, male, pynte og frit bevæge os rundt…

Som MatematikCoach hjælper jeg med at bygge et solidt matematikfundament. Først når vi har styr på talforståelsen og forståelsen af geometrien, kan vi begynde at udbygge.

Om et menneske er placeret i en kasse med overskriften matematikangst, matematikvanskeligheder, talblindhed eller forskellige bogstavkombinationer, så tror jeg på, at alle kan blive gode til matematik. 

Send forespørgsel og hør mere - eller lad os drikke en kop kaffe.

  • HVORDAN HJÆLPER VI ELEVER MED UDFORDRINGER I MATEMATIK BEDST MULIGT?

  • HVORDAN HÅNDTERER VI BEDST MULIG MODSTAND HOS ELEVER?

  • HVORDAN MOTIVERER VI ELEVER I MATEMATIK?

  • HVORDAN NÅR VI ALLE?

  • HVORDAN LÆRER VI BEDST FRA OS?